الـعــشـــــــــــــــــاق
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تسجل بياناتك لتدخل المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك للاشتراك معنا فى اسرة منتدى العشاق




 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نكت على كيف كيقك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
memo
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد الرسائل : 1311
العمر : 25
البلد : مصر.حلوان الدور التانى
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 28/07/2008
نقاط التميز : 720

مُساهمةموضوع: نكت على كيف كيقك   الجمعة 12 ديسمبر - 15:30:53

بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

عصفور باليد ولا عشرة على

أ) الشجرة ------------------- ب) البقرة

ج) الصفراء ---------------- د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،

فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة

والجواب الثاني البقرة.

فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)

راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:


عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة

_____________





مرة واحدة ست عجوزة قاعدة لوحدها في البيت وبعدين التليفون رن لقت واحد بيقولها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد سنة الست قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 11 شهر الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 10 شهور الست بردو قالت ده واحدبيعاكس وقفلت السكة المهم اتصل بيها تاني بعد شهر وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك بعد 9شهور المهم فضلو كده كل شهر يتصل بيها لغاية ما في يوم اتصل وقالها انا هاجي لك بكرة الست خافت ليكون بيتكلم بجد تاني يوم اتصل بيها وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء انا هاجي لك دلوقتي الست خافت اوي اوي وفكرت تعمل ايه تعمل ايه وفجأة جرس الباب ضرب فتحت لقت راجل شكله وحش اوي وايديه كلها دم وقالها انا الرجل ذو الايدي الملوثة بالدماء ممكن اغسل ايدي ؟؟


واحد بلدياتنا اشتري راديو حط فيه حجرين المذيع اتسطل


واحد حب يصطاد ارنب - قلد صوت جزرة


مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ميما
عاشق نشط
عاشق نشط


انثى
عدد الرسائل : 52
العمر : 26
البلد : مصر
المهنه : طالبة
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 20/06/2008
نقاط التميز : -3

مُساهمةموضوع: رد: نكت على كيف كيقك   الثلاثاء 17 فبراير - 18:34:31

هههههههههههههههههه حلوين اوى ياميمو بقولك انا المرأة ذو الايدي الملوثة هاجى اغسل ايدي بكرة عندكوا هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
memo
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد الرسائل : 1311
العمر : 25
البلد : مصر.حلوان الدور التانى
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 28/07/2008
نقاط التميز : 720

مُساهمةموضوع: رد: نكت على كيف كيقك   الثلاثاء 17 فبراير - 18:39:28

هههه بلاش الميا قطعا و ما بنفتحش لحد غريب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: نكت على كيف كيقك   الثلاثاء 19 مايو - 22:10:54

ايه الحاجات الجميلة دى بس المشرفين اللى هنا كلهم زى القمرات انا بشترك فى منتديات ودردشات كتير جدا مفيش احسن من المنتدى دا بجد والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
نكت على كيف كيقك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الـعــشـــــــــــــــــاق :: 
عشاق الكوميديا
 :: عشاق النكت والفوازير
-
انتقل الى: