الـعــشـــــــــــــــــاق
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تسجل بياناتك لتدخل المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك للاشتراك معنا فى اسرة منتدى العشاق




 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 سؤال صريح للشباب والبنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: سؤال صريح للشباب والبنات   الجمعة 19 يونيو - 19:22:40




سؤال صريح للشباب والبنات ؟؟ موضوع للنقاش الجاد


سؤالي هو.....

للشباب........


هل تتزوج فتاه كانت بينكما علاقه سابقه.........

اقصد........

(هل تتزوج فتاه كنت معها بعلاقه سابقه عن طريق مكالمات او مقابله وتطورت
الامور الى حب.....)

للبنات..........


(هل تتزوجين شاب كنتي معه بعلاقه سابقه عن طريق مكالمات او مقابله وتطورت
الامور الى حب.....)

هل اذا اتى شخص لخطبتك غيره توافقين او تنتظرين حبيبك ليأتي لخطبتك....

ارجوا من الجميع ابداء رأيه وبكل صراااحه


[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   الجمعة 19 يونيو - 19:24:17

ارجو الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
katoyoka
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 1104
العمر : 28
البلد : عايشه جوه حبيبي وهفضل جواه
المهنه : عاشقه بجنون
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 04/03/2009
نقاط التميز : 1867

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   الجمعة 19 يونيو - 20:42:04

انا اوافق لان انا خطيبي كده كنا بنحب بعض الاول قبل مايجي يخطبني وعمري ماكنت هوافق ع حد غيره ابداااااا ده راي انا

_________________
رمضان \اللهم اجعلني فيه من المستغفرين
واجعلني فيه من عبادك الصالحين
واجعلني فيه اولائك المقربين
برافتك يارحم الراحمين
مبارك عليكم الشهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el-3oshaa.kalamfikalam.com
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   السبت 20 يونيو - 0:49:22

شكرا على ردك الجميل دا يا كاتو وجهة نظر برضو ومستنيه رد الباقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
memo
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد الرسائل : 1311
العمر : 25
البلد : مصر.حلوان الدور التانى
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 28/07/2008
نقاط التميز : 720

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   السبت 20 يونيو - 9:19:46

ممكن و على رأى المثل الى خدتو القرعة تخدو أم الخلول 64

_________________
I ♥ ♫USIC
I ♥ Amr Diab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   السبت 20 يونيو - 17:23:35

هههههههههههههه وجهة نظر برضوا
وانا رايى ايضا زيكوا بالظبط اكيد طبعا لازم اتعرف عليه طبعا الا بقى لما يكون من العائلة فيبقى حاجة تقليديه عادى جدا
وشكرا على المرور الجميل دا يا ميمو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
احمد ايهاب
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3216
العمر : 27
البلد : مصر
المهنه : طالب
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008
نقاط التميز : 1744

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   السبت 20 يونيو - 17:55:33

انا موافق
لأنى لازم اتجوز واحده اعرفها
و لو حص جواز تقليدى يبقى لازم فتره الخطوبه
ولا ايه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el-3oshaa.kalam fikalam.com
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   السبت 20 يونيو - 18:18:57

طبعا لازم هى ناقصه يعنى يبقى تقليدى وكمان مفيش فترة خطوبه اكيد طبعا متشكرة على وجهة نظرك يا احمد وميرسى على ردك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
memo
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد الرسائل : 1311
العمر : 25
البلد : مصر.حلوان الدور التانى
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 28/07/2008
نقاط التميز : 720

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   الأحد 21 يونيو - 13:46:34

تيب انتى اية رأيك يا نور لو واحدة بتحب واحد و مش عارفة تقولو بس بتشتغلو من بعيد لبعيد

_________________
I ♥ ♫USIC
I ♥ Amr Diab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   الأحد 21 يونيو - 15:44:45

اه انا فهمت قصدك يا ميمو
هى فعلا لو بتحبوا هتعمل اى حاجة علشانوا وبتحصل كتير اوى بس يارب هو كمان يكون بيحبها
ويكون بيامن بان ينفع يكون فى حب من بعيد لبعيد
دى وجهة نظرى ياريت اسمع وجهة نظرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
memo
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد الرسائل : 1311
العمر : 25
البلد : مصر.حلوان الدور التانى
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 28/07/2008
نقاط التميز : 720

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   الثلاثاء 23 يونيو - 15:34:42

لو انا ما احبهاش عشان الى عملتو فيها اية لو قلتلى انا بحبك من غير لف و دوران و اشتغالات وانا اكرة البنت الى تعمل حركات نص كم و بجد تنزل من نظرى اكتر...............ماشى يا نور :) 64

_________________
I ♥ ♫USIC
I ♥ Amr Diab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: سؤال صريح للشباب والبنات   الإثنين 6 يوليو - 18:12:19

على فكرة البنات غلبانة اوى انتوا اللى متخيلين اللى اى بنت ممكن تلف عل ىولد او تعمل حركات كدا يعنى والبعكس الشباب هى
اللى بتخلى البنت تعمل كدا دى لو مش مؤدبه بكلامهم واسلوبهم
وشكرا ليكوا على ردكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
سؤال صريح للشباب والبنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الـعــشـــــــــــــــــاق :: 
اهلا بالعشاق ومناقشاتهم
 :: عشاق المناقشه والحوار
-
انتقل الى: