الـعــشـــــــــــــــــاق
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تسجل بياناتك لتدخل المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك للاشتراك معنا فى اسرة منتدى العشاق




 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ادخل واختار العباره التي اثرت فيك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
katoyoka
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 1104
العمر : 28
البلد : عايشه جوه حبيبي وهفضل جواه
المهنه : عاشقه بجنون
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 04/03/2009
نقاط التميز : 1867

مُساهمةموضوع: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   السبت 5 سبتمبر - 8:11:33

مسائكم / وصباحكم عسل


ارجو من أي عضو ان يشارك بكل صدق ...






اى من العبارات ممكن ان تؤثر فيك ولها صدي بقلبك ؟؟؟؟




الـــــ ع ــــــــبـارااااااااااااااااااااااات
ان تغرق في محيــــط الأحزان .. ولا تجد القارب الذي ينقذك ..

....


ان تزرع الزهور في كل مكان وفجأه .. يأتي من يدوس عليها ..

....

ان تضيق الدنيا في عينك .. وتحلق باحثا عن ملجأ يحتضنك .. ولا تجد مكانا يتسع لك


....

ان تحلق في أحلامك وتصل الى القمر .. وفجأه تقع على رأسك ..

....


ان ينتثر الدمع على خدك .. ولا تجد من يمسحها ويخفف ألمك ..

...
ان تبحث عن صديق حميم .. وتعود خائب مكسور الجناح ..


....


ان تتلهف لرؤيتهم .. وتحمل لهم الزهور والهدايا .. وتذهب للقائهم .. وتجدهم لا يذكرونك ..

....


ان تنظر الى نفسك في المرآه .. وتجد ابتسامه مكسوره وعيون حزينه ..

....


ان تحب انسان من كل قلبك .. ويصل حبك الى الجنون وفي لحظه .. تشعر انه غيرمبالي بحبك ..

....


ان تفارق شخصا احببته .. وذهب مع الريح محتفظا بقلبك .. ولم يعد .. ولن يعود ....


....

ان تحب شخصا .. ويحتل قلبك وان يكون أعز ما تملك .. وأنت لاتعرف حتى ملامح شكله ..
ولا تستطيع لقائه ..

....


ان يخونك لسانك في موقف أنت في أشد الحاجه إليه ..

.....

أن تبحث عن إنسان يفهمك ...وتتفاجي أن الكل يتهمك بعدم الفهم !!!
.....




فأيهم يؤثر فيك ويستوقفك ... ؟؟

اتمنى اعرف كل عضوهـ اى عباره اثرت فيه ؟؟؟

_________________
رمضان \اللهم اجعلني فيه من المستغفرين
واجعلني فيه من عبادك الصالحين
واجعلني فيه اولائك المقربين
برافتك يارحم الراحمين
مبارك عليكم الشهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el-3oshaa.kalamfikalam.com
امبراطور العشاق
عاشق مجتهد
عاشق مجتهد


ذكر
عدد الرسائل : 235
العمر : 36
البلد : العراق
المهنه : مدير حسابات
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
نقاط التميز : 240

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   السبت 5 سبتمبر - 14:19:53

ان تضيق الدنيا في عينك
وتحلق باحثا عن ملجأ يحتضنك
ولا تجد مكانا يتسع لك

*****************

شكرا لموضوعك الجميل
وعاشت الأيادي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
امبراطور العشاق
عاشق مجتهد
عاشق مجتهد


ذكر
عدد الرسائل : 235
العمر : 36
البلد : العراق
المهنه : مدير حسابات
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 27/08/2009
نقاط التميز : 240

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   السبت 5 سبتمبر - 14:22:53

ان تضيق الدنيا في عينك .. وتحلق باحثا عن ملجأ يحتضنك .. ولا تجد مكانا يتسع لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
katoyoka
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 1104
العمر : 28
البلد : عايشه جوه حبيبي وهفضل جواه
المهنه : عاشقه بجنون
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 04/03/2009
نقاط التميز : 1867

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   السبت 5 سبتمبر - 16:00:41

ميرسي لمرورك الجميل ياامبراطور شكرا ليك ع ردك

_________________
رمضان \اللهم اجعلني فيه من المستغفرين
واجعلني فيه من عبادك الصالحين
واجعلني فيه اولائك المقربين
برافتك يارحم الراحمين
مبارك عليكم الشهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el-3oshaa.kalamfikalam.com
mohamed kato
عاشق جديد
عاشق جديد


ذكر
عدد الرسائل : 12
العمر : 28
البلد : ام الدنيا
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 30/08/2009
نقاط التميز : 12

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   الأحد 6 سبتمبر - 3:25:26

ان تبحث عن صديق حميم..وتعود خائب مكسور الجناح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kesho
عاشق جديد
عاشق جديد


ذكر
عدد الرسائل : 17
العمر : 28
البلد : القاهرة
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 29/08/2009
نقاط التميز : 22

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   الإثنين 7 سبتمبر - 5:10:58

الموضوع جامد ياااااااااااااااااااااااا يوكا بس مفبش اختيار من المواضيع دي عجبنى عشان اللى يقع فى الحزن يبق عبيط لأن الانسان هو اللى بيخطار الحزن او الفرح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
batman1991
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر
عدد الرسائل : 1699
العمر : 25
البلد : cairo
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008
نقاط التميز : 552

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   الإثنين 7 سبتمبر - 8:03:29

انا مش معاك يا كيشو انت ممكن تختار الفرح ... اه ممكن ! (مع ان فى الزمن ده شبة مستحيل )
لكن الحزن مفتكرش ان فى حد بختارة بايدوا اكيد كلنا بنقع فى غصب عننا
بس فى ناس ممكن تختار الحزن بمزاجها

لكن ارجع واقولك ان محدش بيختار حاجه بمزاجة دى حقيقة واقعية مهما حولت هتلاقى كل حاجه مكتوبة .
وزى ما المثل بيقول (يوم ليك ويوم عليك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el-3oshaa.kalamfikalam.com
عاشقة البحر
المراقب العام
المراقب العام


انثى
عدد الرسائل : 3140
العمر : 21
البلد : cairo
المهنه : طالبه
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 02/06/2008
نقاط التميز : 1717

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   الأربعاء 9 سبتمبر - 15:10:04

انا موفقاك فى رايك يا معتز ان محدش بيختارالحزن بايده

والصراحة انا اثر فيا حاجتين

ان تضيق الدنيا في عينك .. وتحلق باحثا عن ملجأ يحتضنك .. ولا تجد مكانا يتسع لك

ان ينتثر الدمع على خدك .. ولا تجد من يمسحها ويخفف ألمك ..

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نور القمر
مشرفة
مشرفة


انثى
عدد الرسائل : 731
العمر : 22
البلد : مصر
المهنه : طالبه
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 19/05/2009
نقاط التميز : 896

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   الخميس 10 سبتمبر - 0:46:40

اولا الموضوع حلو جدا يا كاتو وانا اثر فيا حاجتين اوى
ان تفارق شخصا احببته .. وذهب مع الريح محتفظا بقلبك .. ولم يعد .. ولن يعود ....

ان ينتثر الدمع على خدك .. ولا تجد من يمسحها ويخفف ألمك ..
اكتر اتنين اثروا فيا شكرا يا كاتو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
NoDaa
عاشق جديد
عاشق جديد


انثى
عدد الرسائل : 20
العمر : 22
البلد : Mansoura
المهنه : student
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 06/12/2009
نقاط التميز : 25

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   الإثنين 7 ديسمبر - 0:09:44

ان ينتثر الدمع على خدك .. ولا تجد من يمسحها ويخفف ألمك ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
SKULL BOY 2
عاشق ذهبى
عاشق ذهبى


ذكر
عدد الرسائل : 597
العمر : 27
البلد : مصر
المهنه : طالب
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 07/11/2008
نقاط التميز : 153

مُساهمةموضوع: رد: ادخل واختار العباره التي اثرت فيك   الجمعة 25 ديسمبر - 18:32:51

أن ينتثر الدمع على خدى ولا اجد من يمسحه



مشكوووووووووووووووووووووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ادخل واختار العباره التي اثرت فيك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الـعــشـــــــــــــــــاق :: 
اهلا بالعشاق ومناقشاتهم
 :: عشاق المناقشه والحوار
-
انتقل الى: