الـعــشـــــــــــــــــاق
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تسجل بياناتك لتدخل المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك للاشتراك معنا فى اسرة منتدى العشاق




 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله   الأربعاء 13 أغسطس - 9:59:32

مسالتش نفسك ايه الي بيحصل في الكومبيوتر بتاعك وانت قفله ؟؟
ادخلوا علي اللينك وشوفو ايه الي بيحصل مفيش اي احترام خاااااالص لصاحب الجهاز وعلي راي المثل ان غاب القط العب يا فار

ادخل هنااااااااااااا
مستني ايه ماتدخل بقي ياعم

__________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
batman1991
رئيس المنتدى
رئيس المنتدى


ذكر
عدد الرسائل : 1699
العمر : 25
البلد : cairo
المهنه : طالب
احترامك لقوانين المنتدى :
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 31/05/2008
نقاط التميز : 552

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله   الأربعاء 13 أغسطس - 11:37:49

اه فعلا ايه اقله الادب دى حاجه مش معقوله
فين احترام صاحب الجهاز
بس انا الحمد لله جهازى مش بيعمل كده عشان
بتنى اقعد عليه طول النهار والليل ولما بقفله
مش بيصدق فيقوم يدخل ينام علطول
ههههههههههههههههه
شكرا الموضوع فعلا رائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el-3oshaa.kalamfikalam.com
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله   الأربعاء 13 أغسطس - 12:01:44

مشكور ياتمان على المرور الجميل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Em@d
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد الرسائل : 1353
العمر : 26
البلد : Egypt
المهنه : Student
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 29/07/2008
نقاط التميز : 114

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله   الخميس 14 أغسطس - 4:10:44

ههههههههههههههه
فعلا جميله
الفلاشه دى تحفه فعلا
007

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله   الخميس 14 أغسطس - 4:15:44

مشكور عماد على المرور الجميل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد ايهاب
مشرف
مشرف


ذكر
عدد الرسائل : 3216
العمر : 27
البلد : مصر
المهنه : طالب
مزاجى :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/09/2008
نقاط التميز : 1744

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله   الأربعاء 17 سبتمبر - 17:04:58

ههههههههههههههههههههههههههه مالهاش حل تضحك موت

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://el-3oshaa.kalam fikalam.com
SKULL BOY 2
عاشق ذهبى
عاشق ذهبى


ذكر
عدد الرسائل : 597
العمر : 27
البلد : مصر
المهنه : طالب
مزاجى :
تاريخ التسجيل : 07/11/2008
نقاط التميز : 153

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله   الجمعة 14 نوفمبر - 16:07:32

بجد ملهاش حل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ايه اللى بيحصل فى الكمبيوتر بتاعك وانت قفله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الـعــشـــــــــــــــــاق :: 
ملتقى العشاق العام
 :: عشاق العام
-
انتقل الى: